|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Nawet do 100 osób na serwerach Project Zomboid dzięki nowej aktualizacji
| |
W grudniu informowano o grze Project Zomboid, której popularność na Steamie nagle eksplodowała po ośmiu latach od premiery we wczesnym dostępie. Deweloperzy z The Indie Stone postanowili kuć żelazo, póki gorące, i zapowiedzieli m.in. dodanie do gry NPC-ów w niedalekiej przyszłości.
Wczoraj ogłoszono, że wersja gry oznaczona numerem 41.66 jest już stabilna. Pełną listę zmian możecie obejrzeć pod tym linkiem. Jednak chyba najważniejszą z nich jest:
Zwiększenie maksymalnej eksperymentalnej liczby graczy do 100. Domyślnie ta wciąż wynosi 32. Liczba grających przekraczająca 32 może zaowocować pogorszonym strumieniowaniem map bądź desynchronizacją.
Warto wymienić także te nowalijki:
dodano również opcjonalną kolejkę do serwera. Osoby łączące się z pełnym serwerem zostaną w niej umieszczone. Gdy zwolni się miejsce, automatycznie do niego dołączą,
usprawniono system anti-cheat,
zaimplementowano opcję automatycznego tworzenia kopii zapasowych serwera,
naprawiono picie wody bezpośrednio z rzeki lub kałuży, które nie powodowało choroby u postaci.
Dorzucono także narzędzie w panelu administracyjnym do tworzenia niestandardowych schronów i bezpiecznych stref.
Źródło:
"Maycuzai" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2022-02-26 21:35:50
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|